Személyes közélet versekben

Hatalmi konzultáció

Hatalmi konzultáció

Az vagyok

2020. november 04. - Petőfisch Andor

Kapcsolódásom

Emberek közt az vagyok,
Kit kivernek a falkából a farkasok.
Árnynak lenni, s követni őket szabott távot
tartva,
Rettegni tőle, mint tűnik bozótba az árnyat
vető falka,
S velük el én is talán...
Ezt élem nap, s nap után.

De ha veszély tör feléjük,
Nem rejtem testem mögéjük,
Lelépem a lemaradott távot,
s eléállok,
Bármely nagy pusztító vészt is látok!
Mert testem e falka,
S hazám e táj...
Ezt élem nap, s nap után.

A bejegyzés trackback címe:

https://konzultacio.blog.hu/api/trackback/id/tr416274336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása